8 Ağustos 2012 Çarşamba

İNTERNET ALIŞVERİŞLERİM

Merhaba

https://www.unnado.com/davet/fusunpehlivan_100024

Bu linki yayınlarken, internetten yaptığım alışverişler geldi aklıma. Çocuğumun mama sandalyesinden tutun da, kaban,ayakkabı, bot, mayo, güneş kremi, hatta geçen gün bu siteden kolluk aldım, yüzmek için ama bayağı değişik geldi bana. Kolluk göğüs bölgesinden birbirine bağlı. Sanırım su yüzeyinde daha rahat durabilecek.Bizimkinin yüzünü suyla ıslatmama gibi bir problemi var. Banyo yaparken Chicco'nun  şeffaf bir çeperini almıştım. Kafası büyüyene kadar onu kullandı.Arada gözüne su kaçınca çığlığı basıyor. "Ama neyse böyle olsun kafam büyüdü değil mi" diyor.
         Bazen hediyelerimi de internetten alıyorum. Beden konusunda sıkıntı olunca, geri gönder, bildir, yenisi gelsin biraz sıkıntı oluyor, ama  bu tip sıkıntılar az oluyor. Oturduğum yerden beğenip, ertesi gün, ya da bir kaç gün sonra ayağıma gelmesi hoşuma gidiyor.Çarşı, pazar gezmek her zaman mümkün olmuyor. Soğuk buhar makinası , şeker ölçüm cihazı, ayakkabı, eşime kıyafet (Genellikle beden problemi yaşıyoruz.Ben geri vermek yerine ya kendim giyiyorum, ya da yeğenime hediye ediyorum.), oyuncak, bitkisel ilaçlar, hatta bir keresinde Hatay' dan kahvaltılık koli geldi.
         Birde indirim fırsatları olan siteleri kullanıyorum. yemek, seyahat olarak. Hafta sonu kaçamakları için, Amasra Çakraz'a gittik. Çok güzeldi.Kahvaltılar, iftarlar keyifli oluyor. Yalnız geçen sene Ayrancı'daki Meşhur İskender Kebap'a teyzemle iftara gitmiştik.Adamlar bize başından sonuna kadar beleşçi muamelesi yaptılar. Sanırım, gıcıklık olsun diye 5 TL bahşiş bırakmıştık. Kupon aldığım firmaya yazmıştım. Gerekli uyarının yapıldığını söylediler. Ama benim için orası hep öyle kalacak.
           Ayrıca TV de satışı yapılan ürünler var. Pratik, ilginç, gerekli veya gereksiz bir sürü seçenek var. Arkadaşım manyetik dik tutucu sırt korsesi almıştı 50 küsür Liraya. Başka bir sitede 12 Liraya buldum. Ertesi günde 9 Liraya başka bir sitede buldum. Arkadaşım ilk aldığı firmayı arayıp, boyadı ve parasını geri aldı. Bunlarda da tutturabildiğine oluyor satış fiyatları. İncelemek lazım.

   Velhasıl, Müjde Ar internetin yeni yeni keşfedildiği zamanlarda "ayrı bir dünya, içine girsen çıkamazsın" gibi bir ifadede bulunmuştu.Şimdi bakıyorum da hayatımız internet olmuş.Sosyal paylaşım siteleri var, elektronik posta var, uzakları yakın ediyor.Alış verişi var, randevusu var, bilgi edinmesi var, haberleri var, eğitimi var var da var.

     Güzel işlerde internet kullanımlarımız olsun inşallah.

Sevgiyle.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder